Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ανοιξα την τσάντα μου


Μετά από την πρόσκληση της φιλενάδας μου της Εύης http://fevis-mycakes.blogspot.com/  (αν μπορεί κάποιος ας μου πεί πως θα μπορούσα να γράφω το Εύη για link αντί να φαίνεται ολόκληρη η διεύθυνση), είπα να ανοίξω την τσάντα μου!

Εχω την μανία να αλλάζω κάθε τόσο τσάντα, οπότε όλο και κάτι ξεχνάω να πάρω π.χ. κλειδιά σπιτιού, αυτοκινήτου, πορτοφόλι...

Σήμερα κράτησα αυτήν την τσάντα που είναι από τις αγαπημένες μου γιατί είναι τεράστια και χωράει πολλά πράγματα αλλά μ'αρέσουν και τα χρώματά της.


Επειδή βαριέμαι να κουβαλάω πολλά και άχρηστα, περιορίζομαι στα άκρως απαραίτητα που είναι:


Κινητά, εταιρικό και προσωπικό, κλειδιά αυτοκινήτου με staraki παπούτσι που λέει I love London, κλάμερ γιατί δεν μπορώ αν δεν πιάνω τα μαλλιά μου με τέτοια ζέστη, χαρτομάντηλα οπωσδήποτε, spray για την μύτη γιατί έχω χρόνια αλλεργική ρινίτιδα, πορτοφόλι, κλειδιά σπιτιού με τη photo του παιδιού μου, ponstan για ώρα ανάγκης, βούτυρο κακάο, θήκη γυαλιών ηλίου και γυαλιά και ... τσιγάρα Καρέλια Slim γαλάζια, μέχρι να το κόψω το ρημάδι γιατί μου χαλάει το λαιμό εκτός από τα υπόλοιπα που μού χαλάει!
Τώρα με την απαγόρευση, ευτυχώς καπνίζω λιγώτερο θέλοντας και μη!

Αυτά είναι όλα άκρως απαραίτητα και κάθε μέρα μεταφέρονται από τη μία τσάντα στην άλλη, την οποία τσάντα την έχω φόρα παρτίδα στη θέση του συνοδηγού όταν οδηγάω και κάποια μέρα θα μου την αρπάξουν αν δεν αλλάξω τακτική!

 





8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

haha kala auto to kano kai ego..panta sti thesi sinodigou...kai opote erxomai athina leo tora tha ginei to kako...tora...alla mialo DEN bazo leme... :)

Ανώνυμος είπε...

Lonely apo pano btw ;)

Ανώνυμος είπε...

aaaaaa yperoxo to neo sou blogaki!!!m aresei h diakosmhsh!!!:PP k poly xairomai p m exeis valei k link!!! to mikroviaki!!!:PP

Heliotypon είπε...

'Ομορφο το νέο μαγαζί. Καλορίζικο.

Να αλλάξεις τακτική, γιατί οι ληστές δεν αστειεύονται και παραμονεύουν. Καλλίτερα στα πόδια σου και κλειδωμένες οι πόρτες. Συνέβη σε κοντινό μου πρόσωπο πριν λίγους μήνες. Εκτός από τα χαμένα χρήματα, έπρεπε να αλλάξει κλειδαριά στην πόρτα του σπιτιού (~€150), να ταλαιπωρηθεί για καινούρια ταυτότητα, δίπλωμα, πιστωτικές κάρτες, αλλαγή τραπεζικού λογαριασμού, αλλαγή γυαλιών (ξανά στον γιατρό για συνταγή), αγορά νέων γυαλιών ηλίου, απώλεια ακριβών καλλυντικών και αξεσουάρ, κινητού, κάρτας SIM με όλα τα τηλέφωνα, κλπ... Χώρια η ζημιά στο τζάμι (από €100 ως 500, αναλόγως του αυτοκινήτου). Δεν είναι να το παίρνεις καθόλου ελαφρά!

elekat είπε...

@ Lon άστα, πρέπει να το κόψουμε το συνήθειο αυτό!

@ Microviaki καλώς σε!!!
Θα τα λέμε κι από δω!

@ Heliotypon έχεις απόλυτο δίκιο!
Λέω από σήμερα να το πάρω αλλιώς γιατί δε λέει να πάθω τέτοιες ζημιες στα καλά καθούμενα!
Σούχω βάλει απάντηση στο προηγούμενο ποστ πως να βρείς την παραλία!

La Gigi είπε...

καλέ εσύ την κουβαλάς άδεια την τσάντα σου... :D

fevis είπε...

Με τόσα που κουβαλάς και εσύ μέσα στην τσάντα σου, και να θελήσουν να στην αρπάξουν, αμφιβάλλω αν θα τα καταφέρουν τελικά... Θα τους πέσει πολύ βαριά φοβάμαι..:-))

elekat είπε...

@ Gi Gi βαριέμαι να κουβαλάω πολλά γιατί κάθε μέρα αλλάζω τσάντα και πρέπει να τα μεταφέρω συνέχεια!

@ Fevoni μου εσύ :-))!!!